fbpx

Egy húsgolyó, ami felrobbantotta az internetet

Bizonyára ti is emlékeztek még a kommentháborúra, ami egy ártatlannak hitt LIDL húsgolyó hirdetés alatt tört ki 2020 elején. Természetesen a Blureen csapata is figyelemmel kísérte a poszt alatti aktivitásokat, így jelen összefoglalónkban elmondjuk, hogy mi, szakmabeliek mit is gondolunk az esetről.

Lidl poszt

 De hogy mi is történt pontosan?

Talán az első szó, ami a fenti képet megnézve nektek is szembetűnő, az a „szerelési útmutató”. Ha ez és a húsgolyó egymás mellett van, az emberek nagy részének biztosan az IKEA fog eszébe jutni – amire feltehetően a LIDL tartalomgyártója is gondolhatott.

A magaslabda lecsapására azonban nem kellett sokat várni, hiszen az első kommentelő nem más, mint az IKEA volt:

IKEA komment

Ez pedig egy ritkán látott kommentáradatot váltott ki a nagyobb – majd pedig a kisebb – cégek marketingeseiből. A kommentek és az erre adott lájkok, reakciók percenként követték egymást, így biztosak vagyunk benne, hogy a LIDL valaha volt legjobb organikus elérést produkált posztja lett ez.

Természetesen a LIDL sem ment el szó nélkül az IKEA reakciója mellett, hiszen egy rövid, de frappáns mondattal zárta le a maga részérő a témát:

Lidl komment

Néhány kreatív válasz a kommentek között

Az IKEA és LIDL mellett, a válaszok között találkoztunk néhány igazán kreatív megoldással, amelyből most – a teljesség igénye nélkül – megmutatjuk nektek személyes kedvenceinket.

Samsung komment
Jagermeister komment
KSH komment
Nemzeti Sport Online komment

Természetesen több húsgolyós tartalom is felütötte a fejét, bár az biztos, hogy az IKEA vitte a prímet a felhozatalban. A receptes oldalaknak azonban kedvezett a poszt, a hozzászólásokat átolvasva több receptes kommentet is felfedezhetünk.

nosalty komment

 

Volt, aki nem akart eladni terméket a húsgolyós poszt alatt, egyszerűen csak nagyon jól reagált a kommentcunamira, ami mellett mi sem mehetünk el anélkül, hogy megemlítenénk.

magánszemély komment

Ilyen például az Országos Meteorológiai Szolgálat, kommentjük az egyik legkedveltebb hozzászólás volt az összes közül.

OMSZ komment

Ugyanakkor nagyon jól jött ki a lépés a Magyar Férfi Vízilabda csapat számára, akik január 26-án szerezték meg Világbajnok címüket, így az aranyérmes csapattól kapott gratuláció szintén kiemelkedően frappáns a kommentáradatban.

waterpolo.hu komment

Aki kimarad, lemarad?

A kommentáradat azonban nemcsak a marketingeseket, hanem a magánszemélyeket, mint Facebook felhasználókat is megihlette. Sokan kicsit önmagukat is reklámozták, mások pedig, jelezvén, hogy figyelemmel kísérik az eseményeket, vicces emojikat és gifeket kommenteltek. Posztunk írásakor 37 ezer reakció, 15 ezer hozzászólás és 7,7 ezer megosztás van az elhíresült Facebook poszton.

elado gyerekagy komment

Ne maradj le az online média platformok változásáról és annak hatásairól. Kövesd ügynökségünk Facebook oldalát, hogy mindig képben legyél a marketing trendekkel és a Blureen mindennapjaival.