Pontosabb célzás, pontosabb mérés
Online hirdetéskezelés
Valószínűleg a vevőid jelentős része aktív online. Nap, mint nap milliónyi digitális lábnyomot hagynak az online térben, ami alapján rendkívül jól lehet az online hirdetéskezelés eszközeivel megszólítani őket. Ne hagyd, hogy a versenytársaid sajátítsák ki ezt a lehetőséget.
Hatékonyabb célzás és pontosabb mérés
Napjaink online hirdetési lehetőségei közül a Facebook és a Google hirdetési rendszerei piacvezetőnek tekinthetők, amelyek globálisan felhasználók milliárdjait képesek elérni. Magyarországon 2020-ban a teljes reklámköltés közel 1/4-ét tették ki a globális techóriások által biztosított hirdetési lehetőségek.
Az online térben megjelenő hirdetési eszközök rendkívül sokat fejlődtek az elmúlt 1-2 évtizedben, amelyek egyre pontosabb célzást és változatos hirdetési lehetőségeket tesznek lehetővé. Gyakorlatilag a marketing tevékenység esetén elképzelhetetlen az online hirdetési lehetőségek alkalmazása, amely már kisebb marketing költségvetéssel rendelkező vállalkozások számára is elérhető.
Szolgáltatások
Mire jók az online hirdetések?
Értékesítésre
Képes felkelteni az igényt a potenciális vásárlóban az adott szolgáltatás vagy termék megvásárlására.
Márkaismertség növelésére
Mutasd be márkádat a célcsoportod számára, így ha legközelebb meglátogatnak egy üzletet, akkor már ismerni fogják a vállalkozásodat.
Emlékeztetésre
Az online hirdetési rendszerek alkalmasak arra, hogy ún. remarketing hirdetésekkel hívják fel újra a korábbi vásárlók figyelmét a vállalkozásodra, ezáltal pedig újravásárlásra ösztönözzék őket.
Amikor a potenciális vásárlók elérhetővé válnak vállalkozásod számára.
Építsük ki közösen a hirdetési csatornáidat Facebook-on, Instagramon és a Google hirdetési hálózatában!
Bízd szakemberekre a vállalkozásodat!
Miért érdemes marketing ügynökséget választani online hirdetéskezelés esetén?
Követjük a trendeket
Munkatársaink folyamatosan figyelik az aktuális trendeket és számos olyan hirdetési fiókra látnak rá, amelyek segítségével összehasonlítást tudnak végezni a hatékonyságot illetően.
Nagy tapasztalattal rendelkezünk
Nem érdemes egyedül elkezdeni tapasztalat nélkül a hirdetéskezelést. Rengeteg tényező befolyásolhatja a hatékonyságot, egy rosszul beállított hirdetés pedig csak pénzkidobás
Folyamatosan mérjük a hatékonyságot
Heti rendszerességgel mérjük a hirdetések hatékonyságát, illetve folyamatosan monitorozzuk a fejlesztési lehetőségeket annak érdekében, hogy hatékonyabban tudj hirdetni vevőid számára.
Ők már bennünket választottak
Online hirdetéskezelés referenciák
Kinek ajánljuk szolgáltatásunkat?
Helyi kis- és
középvállalkozások
Akik szeretnék akcióikat, illetve különböző promóciós tevékenységeiket láthatóbbá tenni a vevői számára, ezáltal pedig az értékesítést növelni.
Márka-
tulajdonosoknak
Akik szeretnének a márkájuk köré egy közösséget építeni. A közösségi média és az online hirdetési eszközök lehetőséget nyújtanak arra, hogy egy márkaközösséget alakítsunk ki a vállalkozás köré.
Non-profit
szervezeteknek
Akiknek szeretnék az általuk képviselt tevékenységet és társadalmi problémát láthatóbbá tenni a lakosság körében, ezáltal pedig cselekvésre ösztönözni a célcsoportjukat.