Tartalommarketing

Ami valóban érdekli a vevőidet

Tartalommarketing

Az elmúlt évtizedekben a tartalommarketing egyre fontosabbá vált a “tudatos” fogyasztók megjelenésével, hiszen ezek azok a vevők, akik szeretnének minél többet megtudni a problémájukról és a lehetséges megoldásokról, mielőtt meghozzák vásárlási döntésüket. Neked is érdeked, hogy ezek a vevők a Te tartalmaidból tájékozódjanak elsőként.

Tartalommarketing - bejegyzések, blogok, videók

“A tartalom a király”

Írta 1996-ban Bill Gates… és állítása azóta is igaz. A tartalom rendkívül meghatározóvá vált a marketingben. A vevők egyre tudatosabbak és emiatt egyre több területen szeretnének utánajárni a problémájuknak saját maguk és arra megoldást találni.

Mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az emberek egyre kevésbé bíznak meg a szakemberekben, előszeretettel használják a Google-t és olvasnak utána számukra fontosabb kérdéseknek – legyen az akár egy egészségügyi probléma vagy egy kínálkozó üzleti lehetőség. Ezáltal pedig a tartalmat készítő vállalkozás megismertetheti szolgáltatását és termékét a potenciális vevőkkel, így már nagyobb eséllyel indul a versenyben, mint a riválisai.

Szolgáltatások

SEO fókuszú tartalomtervezés

A vállalkozás tevékenységéhez kapcsolódó keresőkifejezések feltárása és ehhez illeszkedő tartalom tervezése

Érdeklődési fókuszú tartalomtervezés

Vállalkozás tevékenységéhez igazodó, figyelemfelkeltő tartalmak tervezése - elsősorban közösségi média felületeken történő megjelenésre

Szöveges tartalomkészítés

Vállalkozás tevékenységéhez illeszkedő szöveges tartalom - blog, tanácsok, szolgáltatásleírások, referenciák bemutatása - készítése

Fotós- és videós tartalom készítése

Vállalkozás tevékenységét bemutató imázsvideók, illetve közösségi média felületekre szánt rövid videós tartalom készítése

Miért érdemes saját tartalmat készíteni?

Megtalálhatóbbá válsz

A vevőid nagy valószínűséggel rákeresnek azokra a problémákra, amiket tapasztalnak. Ezáltal pedig a tartalmaidon keresztül ismerhetik meg a vállalkozásodat.

Hitelessé tesz

Amennyiben a potenciális vevőid azt látják, hogy teljesen átlátod a problémájukat és részletesen feltárod előttük a megoldási lehetőségeket, a szakmád hiteles képviselője leszel a szemükben.

Segít az értékesítésben

Míg egy fizikai üzletben ott az eladó, aki segít meggyőzni a vevőt, addig az online térben a tartalom könnyedén be tudja tölteni ezt a funkciót. A potenciális vevőd azért van a weboldaladon, mert segítségre van szükség, a tartalmad pedig azért, hogy a megoldásban segítse.

Amikor a potenciális vásárlók választ kapnak a kérdéseikre.

Építsük ki közösen a tartalommarketingedet!

Bízd szakemberekre a vállalkozásodat!

Miért érdemes marketing ügynökséget választani tartalommarketing esetén?

Feltárjuk vevőid problémáit

Segítünk a vevő szemszögéből megközelíteni a problémát és úgy kialakítani a tartalmat, hogy az könnyen érthető legyen számára.

Segítünk a vevők elérésében

A tartalommarketing esetén rendkívül fontos a keresőoptimalizálás, hiszen ha nem találnak rá a vevőid a tartalmadra, akkor az nem tud hozzájárulni az értékesítéshez.

Átvállaljuk az “oroszlánrészt”

Munkatársaink átvállalják a tartalom előállítását, amire sokszor a vállalkozásnak nincs ideje. Előzetes egyeztetés és források gyűjtését követően elkészítjük a vevőid problémáihoz illeszkedő tartalmat.

Kinek ajánljuk tartalommarketing szolgáltatásunkat?

Helyi kis- és
középvállalkozások

Akik szeretnének kitűnni a helyi versenyből és figyelemfelkeltő tartalommal segíteni a vevőiket a vásárlási döntésben.

Márka-
tulajdonosoknak

Akik szeretnének a márkájuk köré egy történetet is építeni, ami által a vevők körében a márkához kötődés erősíthető.

Non-profit
szervezeteknek

Akiknek szeretnének minél nagyobb láthatóságot az általuk végzett tevékenységnek és olyan egyedi történeteket bemutatni, ami inspirálja és cselekvésre ösztönzi a célcsoportot.

Legyen a marketinged olyan, amilyet a vállalkozásod valóban megérdemel.

Vedd fel felünk a kapcsolatot!