Ami valóban érdekli a vevőidet
Tartalommarketing
Az elmúlt évtizedekben a tartalommarketing egyre fontosabbá vált a “tudatos” fogyasztók megjelenésével, hiszen ezek azok a vevők, akik szeretnének minél többet megtudni a problémájukról és a lehetséges megoldásokról, mielőtt meghozzák vásárlási döntésüket. Neked is érdeked, hogy ezek a vevők a Te tartalmaidból tájékozódjanak elsőként.
“A tartalom a király”
Írta 1996-ban Bill Gates… és állítása azóta is igaz. A tartalom rendkívül meghatározóvá vált a marketingben. A vevők egyre tudatosabbak és emiatt egyre több területen szeretnének utánajárni a problémájuknak saját maguk és arra megoldást találni.
Mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy az emberek egyre kevésbé bíznak meg a szakemberekben, előszeretettel használják a Google-t és olvasnak utána számukra fontosabb kérdéseknek – legyen az akár egy egészségügyi probléma vagy egy kínálkozó üzleti lehetőség. Ezáltal pedig a tartalmat készítő vállalkozás megismertetheti szolgáltatását és termékét a potenciális vevőkkel, így már nagyobb eséllyel indul a versenyben, mint a riválisai.
Szolgáltatások
Miért érdemes saját tartalmat készíteni?
Megtalálhatóbbá válsz
A vevőid nagy valószínűséggel rákeresnek azokra a problémákra, amiket tapasztalnak. Ezáltal pedig a tartalmaidon keresztül ismerhetik meg a vállalkozásodat.
Hitelessé tesz
Amennyiben a potenciális vevőid azt látják, hogy teljesen átlátod a problémájukat és részletesen feltárod előttük a megoldási lehetőségeket, a szakmád hiteles képviselője leszel a szemükben.
Segít az értékesítésben
Míg egy fizikai üzletben ott az eladó, aki segít meggyőzni a vevőt, addig az online térben a tartalom könnyedén be tudja tölteni ezt a funkciót. A potenciális vevőd azért van a weboldaladon, mert segítségre van szükség, a tartalmad pedig azért, hogy a megoldásban segítse.
Amikor a potenciális vásárlók választ kapnak a kérdéseikre.
Építsük ki közösen a tartalommarketingedet!
Bízd szakemberekre a vállalkozásodat!
Miért érdemes marketing ügynökséget választani tartalommarketing esetén?
Feltárjuk vevőid problémáit
Segítünk a vevő szemszögéből megközelíteni a problémát és úgy kialakítani a tartalmat, hogy az könnyen érthető legyen számára.
Segítünk a vevők elérésében
A tartalommarketing esetén rendkívül fontos a keresőoptimalizálás, hiszen ha nem találnak rá a vevőid a tartalmadra, akkor az nem tud hozzájárulni az értékesítéshez.
Átvállaljuk az “oroszlánrészt”
Munkatársaink átvállalják a tartalom előállítását, amire sokszor a vállalkozásnak nincs ideje. Előzetes egyeztetés és források gyűjtését követően elkészítjük a vevőid problémáihoz illeszkedő tartalmat.
Kinek ajánljuk tartalommarketing szolgáltatásunkat?
Helyi kis- és
középvállalkozások
Akik szeretnének kitűnni a helyi versenyből és figyelemfelkeltő tartalommal segíteni a vevőiket a vásárlási döntésben.
Márka-
tulajdonosoknak
Akik szeretnének a márkájuk köré egy történetet is építeni, ami által a vevők körében a márkához kötődés erősíthető.
Non-profit
szervezeteknek
Akiknek szeretnének minél nagyobb láthatóságot az általuk végzett tevékenységnek és olyan egyedi történeteket bemutatni, ami inspirálja és cselekvésre ösztönzi a célcsoportot.