fbpx

Így született: a Kabala Pasi

Minden vállalkozás életében nehéz az első lépéseket megtenni. Nemcsak az első ügyfelek megszerzése, hanem az arculat kialakítása is jelentős energiabefektetést igényel a vállalkozó részéről. Most megmutatjuk, hogyan történt ez a Kabala Pasi esetén.

Attila február elején kereste meg ügynökségünket azzal a kéréssel, hogy szeretne olyan mindennapi szerelési munkákban segíteni háztartások számára, ahol vagy nincs férfi, aki elvégezze ezeket a feladatokat vagy nincs elég idő, esetleg hozzáértés a családban.

Attilának ezen a területen széleskörű tapasztalata van, hiszen vas-műszaki cikk kereskedő végzettséggel rendelkezik, korábban barkács- és szerszámáruházban volt értékesítő, később pedig kalandpálya, szabadidőpark és egyéb létesítmények üzemeltetését és karbantartását látta el. Emellett pedig ács végzettséget is szerzett, így a famunkákhoz is ért. Az elmúlt 10 évben számos olyan referenciát gyűjtött, amelyek a brandet hitelessé teszik. Attilának már csak egy „pasis” arculatra és megnyerő képekre volt szüksége, hogy elindítsa közösségi média felületeken a kommunikációját és a hirdetéseit.

A brief: legyen a Kabala Pasi kedvesen vagány

Attilával közösen alkottuk meg a briefet, amelyben egyértelmű volt, hogy egy olyan fiatalos és közvetlen karaktert kell megjelenítenünk, akit szívesen felhívnak a célcsoport tagjai.

A célcsoportba olyan egyedülállók, illetve háztartások tartoznak, akik nem tudják vagy nincs elég idejük a háztartásban felmerülő szerelési munkákat elvégezni. Lehet ez akár képkeretek felfúrása, egy bútor összeszerelése vagy akár csöpögő csap megjavítása. Ehhez hasonló szolgáltatások már megtalálhatók az országban, így egy olyan nevet javasolt Attila, ami eltér a többitől, így lett a márkanév a Kabala Pasi.

A briefben meghatároztuk, hogy azt az üzenetet kell kiemelni, hogy számos szerelési munkához ért. Ennek megfelelően azt kívánjuk elérni, hogy ha bármilyen szerelési munka felmerül a háztartásban, akkor először vele vegyék fel a kapcsolatot a potenciális ügyfelek. Ha a probléma jellegénél fogva speciális szakértelmet igényel, akkor a vállalkozó tud javasolni megfelelő szakembert.

A márka hangulatát úgy kellett kialakítanunk, hogy egyszerre jellemezze a vagányság és férfias munka (szerszámok, szakáll, mustársárga mellény), illetve a megbízhatóság és közvetlenség (kék színvilág, kockás ing, mosoly).

A kivitelezés: Attilából Kabala Pasi

Attila számára terveztünk egy logót és közösségi média felületekre arculatot. Emellett egy fotózást is szerveztünk, hogy minél jobban be tudjuk mutatni a Kabala Pasi karakterét a kommunikáció során. Az egyes szerelési munkákhoz kapcsolódóan elengedhetetlen volt, hogy többféle szerszámmal a kezében fotózzuk le, illetve a munkakörhöz jól illeszkedő mellényben, kockás ingben készítsük el a felvételeket. A logó esetén pedig Attila a „KP” monogramot szerette volna megjeleníteni, amihez több verziót is készítettünk.

Az elmúlt hetekben közösségi média hirdetésekkel kezdtük el erősíteni a márkaismertséget, aminek köszönhetően egyre több „anyukás” és Szegedhez kapcsolódó Facebook csoportban jelentek meg ajánlások és kérdések a Kabala Pasival kapcsolatban.

Neked vagy egy ismerősödnek is szüksége lenne egy arculatra? Akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!

Logó előzetes tervek:

Kiválasztott logó:

Hirdetésgrafikák és közösségi média anyagok: