fbpx

Középpontban a Mesterséges Intelligencia- Marketing Summit 2024

Középpontban a Mesterséges Intelligencia- Marketing Summit 2024

Az év legnevesebb marketing eseményéről a Blureen munkatársai idén sem hiányozhattak! Idén két kollégánk vett részt a Marketing Summit 2024-en, mely a szakmai és üzleti élet csúcstalálkozójaként van számon tartva. Pillants bele, hogy miket tanultunk az előadásokból, hátha számodra is értékes tudással szolgálhatunk.

Hogy néz ki az ország egyik legnagyobb marketing eseménye?

A Marketing Summit célja, hogy marketing, kommunikációs, üzleti és szakmai kihívások valamint trendek eredményes megválaszolására készítse fel a résztvevőket. A Marketing Summit 2024 program során reggeltől estig összesen négy teremben folyamatos előadásokon vehettek részt a látogatók. A 2000 résztvevő, és a több mint 150 színpadi szereplő által nyüzsgő eseményen, a marketing szakértők nemcsak előadásokat hallgattak, hanem megoszthatták egymással az előző év tapasztalatait és élményeiket. A termek között található standokat körbejárva pedig izgalmas kommunikációs megoldásokkal és interaktív feladatokkal találkozhattak. Így ismerhették meg a telefonnal lendíthető és irányítható golflabdát, tájékozódhattak a Magyarországon belüli dohányzási szokásokról és a leszokást ösztönző marketingkommunikációról, valamint megtanulhattak Blackjack-ezni is.

Elérkezett a „Skizofrén marketing” korszaka?

A Marketing Summit 2024 a „Skizofrén marketing korszaka” címmel került megrendezésre, melynek során a mesterséges intelligencia és annak alkalmazásai állt az előadások fókuszában. A skizofrén helyzetképet tekintve azonban ez csak egy, a sokféle téma közül. A European Marketing Confederation minden évben felmérést végez annak érdekében, hogy felszínre hozza az Európában tevékenykedő marketingvezetőket, illetve marketinggel foglalkozó szakembereket mozgató fő kérdéseket, témákat. Ralf Strauss (EMC elnöke, Németország) összegzése szerint a felmérés alapján skizofrén helyzetet teremthet az a jelenség, hogy a cégek elmondása szerint a marketingtaktika a legfontosabb tényezők közé tartozik, ugyanakkor csak a vállalatok töredéke tud érdemben figyelmet fordítani rá.

Te is így érzel ezzel kapcsolatban? Marketing ügynökségek támogatása mellett Neked semmi dolgod nem lesz vele, mi intézünk mindent helyetted. Tetszik az ötlet? Akkor beszélgessünk róla: vedd fel velünk a kapcsolatot.

Generatív mesterséges intelligencia – veszélyek, felmerülő kérdések

Míg a mesterséges intelligencia alkalmazása hatékonyságnövelés szempontjából nagyon jó választás lehet, rengeteg kritikus pontra kell figyelmet fordítani ahhoz, hogy elkerüljük a gépek által okozott esetleges hibákat. A Marketing Summit 2024 eseményen kollégáink mélyebb ismereteket sajátíthattak el ezen területen is.

A technológiai fejlődés olyan körülményeket teremt a marketing világában, melyek új kihívásokat jelentenek számunkra. A fogyasztói elvárások változása mellett a marketing ügynökségek folyamatos fejlődése szükséges ahhoz, hogy hosszú távon magas színvonalú szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleink számára. A Blureen csapatának kiemelt célja, hogy összes kollégánk olyan magasan képzett szakember legyen, hogy a lehető leghatékonyabb megoldásokkal, személyre szabottan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket. Kíváncsi vagy, hogyan tesszük ezt? Kattints ide és fedezd fel korábbi munkáinkat!

2024 sikertörténetei

Résztvevő kollégáink szokás szerint most is beszámolóval készültek, melyben részletesen bemutatták csapatunknak mindazokat, amiket megtanultak az esemény előadásainak köszönhetően. Így a Blureen egész csapata megismerkedhetett 2024 legsikeresebb magyarországi és nemzetközi kampányaival, közvetlen az érintett cégek képviselőinek inspiráló bemutatásából. Olyan érdekes insight-okkal gazdagodtunk, melyeket a jövőben mi is garantáltan tudunk alkalmazni!

Érdekelnek a Blureen csapatának mindennapjai? Akkor kukkants bele blogbejegyzéseinkbe vagy kövess minket Facebookon és Instagramon!