Országos Vérellátó Szolgálat véradásra ösztönző hirdetéseinek kiépítése és kezelése
Rövid leírás
Hazánkban a vérkészlet kezelését az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSZ) látja el, amelynek többek között feladata a véradásra ösztönzés, illetve a véradások során a vér levétele és ezzel kapcsolatos logisztikai feladatok.
Az elmúlt egy évtizedben a véradók száma csökkent hazánkban, így ennek a csökkenésnek a mérséklésére időszakosan és folyamatos jelleggel készítünk véradásra ösztönző hirdetéseket a Szolgálat számára. Ezen hirdetések célja elsősorban a korábbi véradók emlékeztetése, illetve új véradók megszólítása bannerhirdetésekkel. Átlagosan havonta 300-400 ezer felhasználó számára juttatjuk el hirdetéseinket Facebook-on és Instagramon.
Ha úgy érzed, szeretnél véradással segíteni embertársaidon, akkor tekintsd meg a hozzád legközelebb eső véradási lehetőséget.
További információk
4 különböző kreatív Facebook-on és Instagramon
8 különböző kreatív Google Display hálózatban
Havonta közel 5-6 ezer felhasználói érdeklődés
A kreatívok elkészítéséhez véradók fotózása