Szegedi szemészeti rendelő online keresőhirdetéseinek kiépítése és kezelése
Rövid leírás
A Tisza Látáscentrum szemész szakorvosai elsősorban felnőttek és gyermekek számára végeznek szemvizsgálatot. A rendelő régóta ismert gyermekbarát környezetéről, valamint nagy tapasztalatukról, így a szemész szakorvosok városszerte ismertek a családok körében. Az online hirdetésekre azért volt szükség, hogy a szabad kapacitásokat fel lehessen tölteni, illetve azok számára is felhívjuk a figyelmet a szakrendelésre, akik nem tudnak több hetet vagy akár hónapot várni az ingyenes ellátásra.
Előzetes kulcsszóelemzés, valamint az ügyféllel folytatott egyeztetések alapján feltártuk azokat a keresőkifejezéseket, amelyeket páciensek használhatnak különböző szemészeti vizsgálatok esetén. A hirdetési kampányok struktúrájának megtervezése mellett elkészítettük azokat a szöveges hirdetéseket – valamint belsőlink- és kiemelő bővítményeket – amelyek segítségével a rendelő hirdetései figyelemfelkeltőek tudnak lenni.
A hirdetések eredményeként a rendelésre rendszeresen érkeznek időpontfoglalások, amelyek forrása ezek esetén a Google kereső, így kifejezetten azokat tudjuk megszólítani, akik szemész szakorvost keresnek.
Ha pedig úgy érzed, hogy egyre homáyosabban látsz, esetleg könnyen elfárad a szemed, érdemes időpontot kérned a Tisza Látsácentrum szemész szakorvosaihoz.
További információk
Google Ads keresőszavas hirdetési kampány tervezése és kivitelezése
Kapcsolódó belsőlink- és kiemelőbővítmények készítése
A szemészeti vizsgálat előnyeinek meghatározása az ügyféllel közösen
Versenytársak hirdetéseinek elemzése
Kulcsszóelemzés készítése