fbpx

Divine Sense márka megjelenésének tervezése

Divine Sense

Szeged

2025

Rövid leírás

A Divine Sense márka megjelenésének tervezése során egy komplex, több szinten megvalósuló bevezetési folyamatot valósítottunk meg, amelynek középpontjában a prémium illatdiffúzorok magyarországi piacra lépése állt. A projekt célja egy egységes, letisztult és üzleti célcsoporthoz illeszkedő brand felépítése volt, amely különleges illatélményt kínál irodákban, tárgyalókban, üzlethelyiségekben és más közösségi terekben.

Az első lépések között szerepelt a termékportfólió kialakítása, melynek keretében 11 diffúzor típust definiáltunk, figyelembe véve az eltérő terekhez és igényekhez illeszkedő funkcionalitást. Emellett több mint 40 illatvariáció elnevezését és kategorizálását is elvégeztük, külön figyelmet fordítva arra, hogy az illatok érzékszervi élménye összhangban legyen a márka elegáns és professzionális megjelenésével.

A Divine Sense teljes arculattervezése is a projekt része volt, amely során a logó, színpaletta, tipográfia és vizuális stílusvilág egy egységes brandet képvisel. A weboldal szövegezése és struktúrájának kialakítása során a cél az volt, hogy a látogatók egyszerűen, gyorsan megtalálják az információkat illatokkal, diffúzorokkal vagy céges megoldásokkal kapcsolatban. A tartalmak megszólítják a céges döntéshozókat, kiemelve a márka hozzáadott értékét: stílusos és hatékony illatosítást nyújtanak bármilyen professzionális környezetbe.

A projekt szerves részét képezte egy átfogó termék- és hangulatfotózás, amely különböző helyszíneken valósult meg. A vizuális anyagok célja az volt, hogy hitelesen mutassák be a diffúzorok elhelyezésének lehetőségeit, és inspirációt adjanak a céges felhasználóknak.

További információk

Elsősorban céges célcsoport

Weboldal szövegezése

Weboldal struktúrájának kialakítása

Kapcsolódó referenciák

Legyen a marketinged olyan, amilyet a vállalkozásod valóban megérdemel.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!